E-Ofis

AYTAD, tüm üyelerine ihtiyacı olması halinde E-Ofis Hizmeti adı altında uygun maliyetlerle Üye Meslektaşların ihtiyacına göre tebligatlarını, posta ve kargolarını alma, toplantılarını organize etme, Sekreterya hizmeti verme, gelen aramaların aktarılmasını sağlama, vb. bir avukatın ofisinde ihtiyaç duyduğu hizmetleri saatlik, günlük, haftalık ve aylık zaman dilimlerinde sunmaktadır. Adresi verilecek olan tüm E-Ofis’lerde ön rezervasyonla toplantı odası ve kısa süreli ofis kullanımı hizmeti sunulmaktadır.

Bu sayede meslektaşlarımızın E-Ofislerimizin bulunduğu her yerde bir büroda ihtiyaç duyacakları tüm hizmetler, düşük maliyetli ancak yüksek kaliteli olarak kullanılabilecektir.

Tahkim ve arabuluculuk salonu

Kimler Kullanabilir?

Hizmetten AYTAD üyeleri yararlanabilir.

Hangi Hizmetler Sunulur?

Hazır ofislerde masa, sandalye, fotokopi makinası, internet, telefon gibi ihtiyacınız olan her şey bulunur. Posta- kargo yahut tebligat takibinden çay ve kahve stantlarına kadar pek çok imkan kullanıcılarına sunulur.

Avantajları Nelerdir?

  • Düşük maliyetlerle bir ofise sahip olursunuz.
  • Güvenlik kaygısı duymazsınız.
  • Hizmet bedeli haricinde bir bedel ödemezsiniz.
  • Aidat ve fatura kaygınız olmaz.
  • COVID – 19 tedbirlerine uygun olarak hazırlanan sistemimiz gereğince hijyen ve temizlik kaygınız olmaz.
  • Her ihtiyacınıza uygun alanlara kolayca erişim sağlayabilirsiniz.
  • Prestijli konumlardan yararlanır ve bunu düşük maliyetlerle yaparsınız.